זקוקים לשירות מנוף הרמה? לא בטוחים?

צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

    לקבלת הצעת מחיר מיידית חייגו עכשיו !

    053-676-0022  📞

     

    רוצים להזמין מנוף תוך 10 דקות ?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

     

    כל מה שצריך לדעת על מנופי הרמה לדירה

    על מה לא לוותר בעת הזמנה של מנופי הרמה?

    אין דבר יותר מעצבן מאשר להזמין בעל מקצוע למשל חשמלאי או שרברב ולחכות להם שעות על גבי שעות, להפסיד יום עבודה ובסוף לא לקבל שירות. זה נכון גם כאשר אנו מדברים על מנופי הרמה לדירה. כאשר אנו מזמינים מנוף להובלה אנו צריכים להבטיח כי הוא יהיה מקצועי אך גם שהוא יגיע בזמן. לכן כדאי לכם לוודא עם בעל חברת ההובלה את זמני ההגעה שלו ולוודא כי אין לו עוד לקוחות באותו יום לפניכם. 

    איך נקבע המחיר של מנופי הרמה לדירה?

    עוד נקודה שאנו צריכים לתת עליה את הדעת בעת הזמנה של מנופי הרמה לדירה היא השאלה איך נקבע המחיר שלהם. אם כן המחיר של מנופי הובלה תלוי בהמון נושאים. קודם כל הוא תלוי בגובה הקומה ובשאלה איזה מנוף אתם צריכים. האם מנוף גדול, קטן או בינוני. עוד דבר שמשפיע על עלות המנוף היא כמה תצטרכו להוביל והאם זה רכוש רב או לא. 

    כמובן שככל שתשתמשו במנוף יותר זמן כך הוא יעלה לכם יותר. לכן אם אתם עוברים בין ערים ומרחק גדול למשל אילת לתל אביב או ירושלים לחיפה ובשתי המקומות תצטרכו מנוף העלויות תהיינה יותר גבוהות מאשר לו רק עברתם בתוך תל אביב.

    אנחנו בחברת מנופי אליהו מתמחים בביצוע עבודות באמצעות מנוף להרמת דירה. בעת ביצוע העבודה אנחנו שמים קודם כל דגש על בטיחות העובדים שלנו ובטיחות התכולה אותה אנחנו מובילים. אנחנו מקפידים להעניק לכלל הלקוחות שלנו שירות מותאם אישית בהתאם לצרכים שלהם.

    באילו מקרים ניתן לשכור את השירותים שלנו?

    חברתנו מספקת שירותי הובלות באמצעות מנופי הרמה לדירה. בין השירותים שאנחנו מספקים:

    • הובלות בין עירוניות (הובלות בין עיר אחת לעיר שנייה)
    • הובלות דירה
    • הובלות למשפחות צעירות
    • הובלות לסטודנטים
    • הובלות משרדים

    אנחנו מספקים שירותי הובלות בכל אזור תל-אביב וגוש דן רבתי.

    כאשר אתם מזמינים חברה מקצועית שתבצע עבורכם עבודות הרמה לדירה עם מנוף חשוב מאוד לשים לב שיש לכם ביטוח לתכולה שאתם מובילים. הביטוח יוכל להבטיח לכם שגם אם יגרם נזק לרכוש שלכם – תוכלו לקבל פיצוי כספי על כך. עוד חשוב לשים לב שאתם קובעים עם חברת ההובלות זמן רב מראש ככל הניתן את ההובלה. בחודשי הקיץ למשל יותר אנשים עוברים דירה ואז יכול להיות קשה למוצא מובילים אמינים.

    האם כל חברת הובלות מבצעת עבודות הרמה עם מנוף?

    למעשה, לא כל חברות ההובלה מספקות את השירות המסוים של עבודת הרמה עם מנוף. בשביל לבצע את העבודות האלו צריך ציוד מיוחד וגם עובדים המוכשרים לעבוד אתו. חברת הובלות שמבצעת עבודות הובלה עם מנופים – היא חברה מקצועית ואמינה יותר מאשר חברת הובלה “רגילה”.

    הייחוד שלנו בחברת מנופי אליהו הוא האמינות הגובה שלנו והאיכות הגבוה בה אנחנו מבצעים כל פרויקט. אנחנו מקפידים להעניק לכל לקוח ולקוח את סל השירותים שהכי מתאים לו באופן אישי תוך הקפדה יתרה על כללי הבטיחות.

    אם אתם עוברים דירה וזקוקים להוביל ממנה תכולה כבדה באופן מהיר ומקצועי – פנו אליו בהקדם ונשמח להעניק לכם שירות.

    שאלות ותשובות על עבודות מנופי הרמה לדירה

    האם ניתן לבצע את עבודות ההרמה בכל מזג אוויר?

    לא. לא ניתן לבצע את עבודות ההרמה במזג אוויר סוער כאשר יש רוחות חזקות.

    כמה זמן לוקח לבצע את עבודות ההרמה?

    התשובה לכך תלויה בכמות ובמשקל של מה שמובילים. ככל שמשקל תכולת ההובלה הוא כבד יותר, כך ההובלה לוקחת יותר זמן. כמובן, גם שכמה שמובילים יותר חפצים\פריטי ריהוט גדולים – כך גם צריך יותר זמן בשביל לבצע זאת.

     

    צרו קשר לקבלת הצעה

      מאמרים נוספים

      זקוקים לשירות מנוף הרמה?

      צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

        ענקית קידום האתרים