זקוקים לשירות מנוף הרמה? לא בטוחים?

צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

    לקבלת הצעת מחיר מיידית חייגו עכשיו !

    053-676-0606 📞 

    053-676-0022  📞

     

    רוצים להזמין מנוף תוך 10 דקות ?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

     

    מנופים להנפת כבודה באזור המרכז

    מנופי הרמה נועדו להעלאת משאות כבדים. הם נדרשים על ידי לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. נעזרים בהם חברות הובלה, קבלני בניין ושיפוצים, בעלי מקצוע ועוד. השימוש בהם מקצר משמעותית את שינוע הפריטים השונים. מעבר לחברות, גם לקוחות פרטיים הנמצאים לפני הובלה ורוצים להוזיל אותה יכולים לשכור מנוף מראש ולהציב זאת כעובדה בפני חברת ההובלה כך שהמחיר של ההובלה יוזל משמעותית. חברת מנופי אליהו עוסקת בתחום ומשכירה סוגים שונים של מנופים.

    מנופי עבור הרמת כבודה – מופעלים בבטיחות מרבית

    מנופי ההרמה מופעלים על ידי עובדים מיומנים השומרים רבות על בטיחות. כך יועברו הפריטים כשהם קשורים היטב ועל משטחים יציבים. צוות ההפעלה של המנוף אחראי לכך שדיירי המבנים ועוברי אורח לא יסתובבו בקרבת מקום הפעלת המנוף והעבודה תנוהל בפיקוח של מנהל המוסמך לכך. חברה הפועלת בתחום אמורה לספק פוליסות ביטוח המכסות נזקי גוף, נפש ורכוש. לצד נושאי הבטיחות הנשמרים היטב, עבודה בעזרת מנופים אלו כוללת יתרונות נוספים. ראשית במהירות השינוע. תכולת בית תועבר בזמן קצר יותר הודות ליכולת ההעמסה של פריטים רבים בו  זמנית, כולל פריטים פחות סטנדרטיים כמו פסנתר או רהיט גדול במיוחד. מנופים אלו ישרתו היטב גם בעלי מקצוע שונים כמו קבלני בניין ושיפוצים הצריכים לשנע לקומות גבוהות חומרי בניה ועוד. יכולים להיעזר בהם גם מתקינים של דודי שמש או מערכות מיזוג אויר.

    בחירת המנוף הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר

    כאשר מחפשים מנוף, חשוב לבחור את המתאים ביותר מתוך מגוון המנופים שישנם. לשם כך צריך לעבוד מול חברה שעל סמך ניסיון תדע לספק את המנוף הרלוונטי על פי הגובה הנדרש והמשקל. מומלץ לבחור חברה שהיא מבוססת ויש לה מנופים בכמת גדולה כך שגם אם זקוקים למנוף באופן דחוף היא תוכל לסייע.

    חברת מנופי אליהו עוסקת בתחום זמן רב וצוות החברה ומנהליה יוכלו להתאים את המנוף על פי תמונות ותיאור שישלחו בווטסאפ. ניתן לבצע הזמנות און ליין. החברה מקבלת הזמנות מראש אך גם יכולה לספק את השירות בהתראה קצרה מאוד. החברה בעלת שם בכל אזור המרכז ומשכירה מנופים לחברות שונות, קבלני בניה ושיפוצים וגם לקוחות פרטיים.  מעבר למקצועיות ישנה הקפדה על  עמידה בלוח זמנים, מחירים נוחים ועוד. מוזמנים ליצור קשר

    צרו קשר לקבלת הצעה

      מאמרים נוספים

      זקוקים לשירות מנוף הרמה?

      צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

        ענקית קידום האתרים