זקוקים לשירות מנוף הרמה? לא בטוחים?

צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

    לקבלת הצעת מחיר מיידית חייגו עכשיו !

    053-676-0606 📞 

    053-676-0022  📞

     

    רוצים להזמין מנוף תוך 10 דקות ?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

     

    מנוף הרמה קטן

    ברשותנו מספר מנופי הרמה היושבים על לי רכב שונים בגדלים שונים

    ברשותנו מנוף הרמה קטן מהבודדים בארץ שמגיע עד קומה 9 !

    מנוף זה בעל יתרונות רבים מאחר והוא מסוגל להיכנס למקומות בעייתיים כגון

    שבילים צרים מדרכות גינות ומקומות שמשאית לא מסוגלת להגיע אליהם

    למנוף הרמה קטן יתרונות נוספים כמו יכולת תמרון באתרי בנייה וכניסה למקומות צרים.

    צרו קשר לקבלת הצעה

      מנוף הרמה קטן

      מנוף הרמה קטן מוצע ללקוחות פרטיים, לבעלי מקצוע ואנשי עסקים אחרים, למוסדות ציבור ועוד. הוא יכול להגיע למקומות שונים כשהוא מונח על גבי רכב קטן בעל יכולת תמרון טובה כך שהוא יכול להגיע גם לאזורים פחות נוחים כמו מקומות צרים. כך ניתן להעלות או להוריד בעזרתו משאות בסביבות ותנאי שטח שונים. שירותיו מייעלים רבות את העבודה המתנהלת במקום. העבודה מתבצעת בתנאי בטיחות נאותים ותקניים. חברת מנופי אליהו מספקת מנופי הרמה מסוגים שונים בהתאם לצורך. על פי תמונה הנשלחת בווטסאפ צוות החברה יתאים לכם את המנוף המתאים ביותר למטרה ולתנאי השטח.

      מנוף הרמה קטן – להרמת פריטים שונים

      מנוף הרמה קטן נועד להרמת פריטים בעלי משקל נתון. מדובר על רהיטים, פסנתרים, מכשירי חשמל כבדים, דודי שמש ואחרים אשר מיועדים ללקוחות ודיירי המבנה. את חלקם לא ניתן להעביר אחרת. הוא מתאים מאוד לחברות הובלות היכולות לשנע את התכולה הכבדה במהירות ובכמויות גדולות. גם הלקוחות אשר מזמינים הובלה יכולים מבעוד מועד לשכור מנוף ליום זה וכך להוריד משמעותית את מחיר ההובלה. כמובן שנעזרים במנופים אלה בכל תחום הבניה והשיפוצים. אמנם באתרי בניה בולטים במראה שלהם העגורנים העצומים, אך גם מנוף הרמה קטן ובגודל בינוני נדרש לכל אורך העבודה. חשוב כמובן להתאים את המנוף לנתונים כמו משקל המשא והגובה אליו הוא אמור להגיע. מנופי הרמה שמספקת החברה מגיעים עד לקומה 9.  השימוש במנוף זה יעיל ובטיחותי מסיבות רבות. ההרמה חוסכת זמן יקר ובמקרה של קומה גבוהה בבניין ללא מעליות – המוצרים מועברים ישירות לחלון הבית או למרפסת. כך ניתן למנוע סחיבות של תכולה כבדה.

      כיצד ניתן השירות?

      לאחר ייעוץ שיכול להיות כאמור גם באמצעות הודעת ווטסאפ קצרה הכוללת מספר תמונות של השטח תתבצע ההזמנה וקביעת יום לעבודות יתייצב הצוות עם המנוף אצל הלקוח. יתרון של חברת מנופי אליהו הוא זמינות רבה ואפשרות לספק מנוף גם באותו יום ואפילו תוך חצי שעה במקרה הצורך. צוות החברה יארגן את סביבת העבודה: מקום בחניה או באזור אחר סמוך למבנה. כולל גידור המקום לטובת בטיחות וכדי למנוע מעבר אנשים.

      חברת מנופי אליהו עוסקת בתחום שנים ומספקת מנופים למטרות שונות ולמגוון לקוחות, החל מלקוחות פרטיים שרוצים להקל על מהלך ההובלה או העברת רהיט כבד ועד חברות בניה גדולות. מוזמנים ליצור קשר בכל בעיה או שאלה.

      שירותים שלנו נוספים

      זקוקים לשירות מנוף הרמה?

      צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

        ענקית קידום האתרים