זקוקים לשירות מנוף הרמה? לא בטוחים?

צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

    לקבלת הצעת מחיר מיידית חייגו עכשיו !

    053-676-0606 📞 

    053-676-0022  📞

     

    רוצים להזמין מנוף תוך 10 דקות ?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

     

    מנופי הרמה לדירה

    רובנו מכירים את הרגע בו אנו מעוניינים לקנות רהיט חדש ומיוחד או מכשיר חשמל גדול ויקר, אך חוששים שמא לא נוכל להעלות את אותו הרהיט במעלית או במדרגות מבלי שיגרם להם נזק.

    אבל לנו במנופי אליהו יש את הפתרון המושלם למצב- אנו מעניקים שירותי הרמת רהיטים, ציוד כבד ומוצרי חשמל כבדים באמצעות מנוף הישר אל הבית שלכם, בזהירות, מהירות ויעילות.

    איתנו תוכלו להרים לביתכם ללא חשש מוצרי חשמל כבדים כמו מקררים ומכונות כביסה, רהיטים כמו ספות גדולות וארונות ואפילו פסנתרים יקרים וכבדים, כל זאת בעזרת ציוד משוכלל ומתקדם וצוות עובדים מיומן ומנוסה שישקיט לכם את כל החששות.

    אנו במנופי אליהו מקפידים גם על זמינות גבוהה במיוחד של שירות 24 שעות ביממה למעט שבתות והגעה של חצי שעה בלבד לאחר הזמנת השירות בכל מרכז הארץ בין חדרה לגדרה.

    אם אתם רוצים לשמור על הרהיטים שלכם מבלי לחשוש בנוגע לאיך הם יכנסו במעלית, פנו אלינו ונציגינו יחזרו אליכם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד על השכרת מנוף הרמה בתל אביב.

    צרו קשר לקבלת הצעה

      מנוף להעברת דירה

      מנוף להעברת דירה יכול לסייע רבות לחברת ההובלה. בכל דירה יש תכולה רבה שיש להעביר תוך פרק זמן של מספר שעות. בתוכה יש, לרוב, ריהוט, מסכי טלוויזיה גדולים, ופריטים אחרים בעלי נפח גדול לצד תכולה שבירה שיש להעביר בזהירות וכל היתקלות בקיר או מעקה יכולה להזיק לה. בנוסף, יש כמות רבה מאוד של ארגזים וקרטונים. העברתם באמצעות מנוף תקצר משמעותית את משך השירות ואף תתרום לבטיחותם. חברת מנופי אליהו עוסקת בתחום ומספקת מנופים שונים כולל מנוף להעברת דירה שיקל על התהליך.

      מנוף להעברת דירה – דרך להפחתת עלות ההובלה

      מנוף להעברת דירה מונח על גבי רכב קטן בעל יכולת תמרון גבוהה כך שהוא יכול להגיע צמוד לבניין אליו מפנים את התכולה או ממנו מורידים אותה. היעילות הרבה של המנוף מתבטאת בהעלאת פריטים לקומות גבוהות (עד קומה 9) בבניין ללא מעלית אבל לא רק. גם לדירות הממוקמות בקומות גבוהות במגדל מגורים עם מעליות היעילות הינה מוכחת. לכן, לא רק חברות ההובלה יוזמת את שכירת מנוף. את המנוף יכולים לשכור גם מזמיני ההובלה. עבורם זוהי דרך להוריד את מחיר ההובלה. מומלץ לפנות לחברה מבעוד מועד וכך כאשר מחפשים חברת הובלות לציין את העובדה שעומד לרשותם מנוף להעברת דירה. הדבר ללא ספק יווריד במחיר.

      רוצים לשכור מנוף? כך תעשו את זה

      בעת הזמנת השירות כדאי לבדוק אם החברה עושה שימוש במנוף הרמה מתאים לצרכי ודרישות הלקוח. כדאי לעשות זאת מראש אך אחד היתרונות המשמעותיים של חברת מנופי אליהו הוא הצוות הגדול וכמות המנופים הגדולה כך שגם בהתראה קצרה נוכל להתאים את המנוף הטוב ביותר למטרה ולתנאי השטח, אפילו בהתראה של כחצי שעה אם אתם באזור המרכז. צוות המנוף ידאג לכל מה שנדרש לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר. השירות כולל גם ביטוח לתכולה או לציוד המועלים באמצעות המנוף.

      לבחור חברה מנוסה בתחום

      גם אם יש לא מעט חברות המציעות מנוף להעברת דירה להשכרה, חשוב לבדוק היטב מול מי אתם עובדים. בין אם אתם חברת בניה גדולה ובין אם לקוח פרטי  המבקש להעלות מספר רהיטים, לא תרצו שהחפצים ייפגעו וכמובן שלא תהיה פגיעה בנפש. לכן, בדקו היטב מיהי החברה, מהו הניסיון שלה, האם יש עליה המלצות. אנו במנופי אליהו עוסקים שנים בתחום, ברשותנו מגוון מנופים המתאימים למשקלים ולגבהים משתנים וכן צוות מיומן ומנוסה. מוזמנים ליצור קשר.

      מנוף הרמה לדירות

      מנוף הרמה לדירות תורם רבות לקיצור זמן השירות ולבטיחות התכולה המועברת. הוא נדרש לצורך העברת פריטים גדולים ובעלי נפח אשר אינם נכנסים למעליות – אבל לא רק. ניתן באמצעותו להעביר בו זמנית קרטונים וארגזים ארוזים, וכמות רבה של פריטים אחרים. כל העבודה מתבצעת בתנאי בטיחות תקניים. חברת מנופי אליהו מספקת מנופים למגוון מטרות, החל מהעברת תכולת דירה ועד כאמצעי עזר לאתרי בניה.

      מנוף הרמה לדירות – מותאם לגבהים שונים

      מנוף הרמה לדירות שמספקת החברה יכול להתאים לדירות הממוקמות בקומות גבוהות יחסית- עד קומה 9. ניתן למצוא דגמי מנוף שונים בעלי מפרטים מגוונים. נתונים שחשוב לקחת בחשבון בבחירת מנוף הם המשקל אותו הוא מסוגל להניף והגובה המקסימלי אליו הוא מגיע. את הפריטים מעבירים ישירות לאחד החלונות הפונים לחזית החניה או למרפסת בעלת דלת רחבה. כך בהתאם לצורך, ליכולת ולפריט המועבר. ניתן בעזרתו להעביר גם חפצים לא סטנדרטיים כמו פסנתרים או ריהוט רחב. בעזרת מנוף הרמה לדירות ניתן גם להעביר על המשטח הצמוד אליו גם כמות גדולה של ארגזים וקרטונים בהם ארוזים ספרים, כלי בית ומטבח, בגדים ועוד. כך יכולה חברת הובלות לחסוך בסבלים ולקוחות המזמינים הובלה יכולים באמצעות שכירת המנוף מראש להפחית בעלות ההובלה וגם בזמן שתיקח. אי סחיבתם של פריטים כבדים במסדרונות ובמעליות תפחית את הסיכון לפגיעה בהם אך גם לפגיעה ברכוש הציבורי כמו קירות הבניין והמעליות, במעקי מדרגות, במשקופים ועוד. כל פריט מועלה כאשר הוא קשור היטב וכך נשמרת בטיחותו.

      מנופים המסופקים במהירות בכל אזור המרכז

      חברת מנופי אליהו מספקת מנופים למגוון מטרות. היא עובדת מול חברות בניה גדולות, קבלני בניה ושיפוצים, חברות הובלות, רשויות מקומיות וגם לקוחות פרטיים. היתרון הגדול בקבלת השירות מהחברה הוא  האפשרות להזמין און ליין דרך האתר וגם להתייעץ  בווטסאפ. הזמינות שלנו גבוהה מאוד ובאמצעות תמונה של המקום ותיאור החפצים או הציוד שיש להרים/ להוריד נוכל להתאים מנוף הרמה לדירות או מנופים אחרים לפי הצורך. השירות ניתן גם בהתראה קצרה והדבר אפשרי בגלל כמות גדולה של מנופים מכל הסוגים לצד צוות עובדים גדול ומיומן. אנו נותנים שירות בכל אזור המרכז ומספקים שירות מקצועי המבוסס על שנים של ניסיון. מוזמנים ליצור קשר.

      שירותים שלנו נוספים

      זקוקים לשירות מנוף הרמה?

      צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

        ענקית קידום האתרים