זקוקים לשירות מנוף הרמה? לא בטוחים?

צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

    לקבלת הצעת מחיר מיידית חייגו עכשיו !

    053-676-0606 📞 

    053-676-0022  📞

     

    רוצים להזמין מנוף תוך 10 דקות ?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

     

    מניפים עבורכם גם בבת ים

    בפרויקטים רבים של בניה ניתן לראות עבודה עם מנופים. לא מדובר רק על עגורנים עצומים. ישנם גם מנופים בסדר גודל בינוני ואף קטן אשר מקלים על העבודה. לדוגמה, מנוף הרמה בבת ים נמצא בשימוש למגוון מטרות. מזמינים אותו פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור ועוד. ניתן להזמין מנוף המותאם לצרכי העבודה מתוך מבחר גדול הקיים בשוק. הגדולים ביותר מסוגלים להרים משקל גבוה לקומות עליונות במבנים פרטיים ומסחריים. חברת מנופי אליהו משכירה מנופי הרמה המגיעים עד לגובה של 9 קומות ומסוגלים לשאת משקלים כבדים.

    מנופי הרמה בבת ים – בעלי יתרונות רבים

    שירות ההנפה שלנו מביא עימו יתרונות רבים. ראשית, קיצור משך העבודה וייעולה. בנוסף, יתרונות בטיחותיים לפריטים המועברים, לעובדים, לרכוש ציבור בבניין ועוד. אין צורך לסחוב חפצים וריהוט רב נפח ומשקל במדרגות, מעליות ומסדרונות. אם זוהי תכולת דירה, היא מועברת ישירות לחלון הדירה, למרפסת שלה, לגג וכדומה. כך לא ייפגעו קירות, מראות במעליות, משקופי דלתות ועוד. עם שימוש במנוף אפשר להפחית בכוח אדם- אין צורך בעובדים רבים הסוחבים, למשל, תכולת בית בבניין לא מעלית ואפילו עם מעלית. כך,  גם לקוחות פרטיים הזקוקים להובלה יכולים להזמין מנוף וכך להוריד את מחיר ההובלה. מעבר לכך, שנותני שירות רבים כמו קבלני בניין ושיפוצים, מתקיני מערכות מיזוג אויר ועוד יקלו על עצמם.

    שירות לאורך כל השנה

    חברת מנופי אליהו מספקת כבר שנים מנופים מסוגים שונים לחברות, מוסדות וארגונים וגם לקוחות פרטיים המחפשים מנופים באזור המרכז. המנופים השונים מוסעים על טנדרים ו/או משאיות קלות וניידות בדרכים וכבישים צפופים. משום כך, הן מסוגלות להגיע לכל שכונה בעיר. לאחר קביעת מועד השירות יש לשמור מקום בחניית הבניין כדי לאפשר מרווח עבודה רב ככל הניתן. כל העבודה תנוהל על ידי מנהל מטעם החברה שיהיה בקשר עם המזמין ויוודא שהיא זורמת היטב. החברה מצוידת בכמות גדולה של מנופים מסוגים שונים וצוות גדול כך שהיא יכולה לקבל גם הזמנות מעכשיו לעכשיו. אם אינכם בטוחים מהו המנוף המתאים עבורכם תוכלו לצלם ולשלוח בווטסאפ. אנו נתאים את סוג המנוף ונקבע איתכם מועד עבודה. מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה או בקשה

    צרו קשר לקבלת הצעה

      מאמרים נוספים

      זקוקים לשירות מנוף הרמה?

      צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

        ענקית קידום האתרים