זקוקים לשירות מנוף הרמה? לא בטוחים?

צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

    לקבלת הצעת מחיר מיידית חייגו עכשיו !

    053-676-0606 📞 

    053-676-0022  📞

     

    רוצים להזמין מנוף תוך 10 דקות ?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

     

    מה אני צריך לדעת על מנוף הרמה לבעלי מקצוע?

     

    יותר ויותר בעלי מקצוע בישראל ומפעלים צריכים מנוף הרמה לבעלי מקצוע. על רקע זה עולה השאלה מה אנו צריכים לדעת על מנוף כזה לפני שאנו מזמינים אותו? אם כן קודם כל אנו צריכים לדעת איזה משקל המנוף יכול להרים והאם הוא יכול להרים את מה שאנו צריכים. 

    אנחנו בחברת מנופי אליהו מספקים מגוון רחב של שירותי הרמה לבעלי מקצוע. איכות השירות שלנו היא ברמה הגבוה ביותר ואנחנו מקפידים על מתן שירות מותאם אישית לכל לקוח ולקוח. כבעל מקצוע אחד לשני – אנחנו מבינים עד כמה חשוב לעמוד בהתחייבות שנקבעו מראש ובלוחות זמנים. חברתנו מספקת שירותים בכל אזור גוש דן והסביבה ובכלל זה גם בעיר תל-אביב.

    זמן עבודה – ביותר לבעלי מקצוע

    כאשר אתם מזמינים מנוף אתם חייבים לברר מהו הזמן המשוער שייקח למפעיל המנוף לבצע עבורכם את העבודה וזאת מכיוון שבעלי מקצוע חייבים עבודה מהירה. אך וזה חשוב מאוד להבין, המהירות לא יכולה לבוא על חשבון המקצועיות ולכן יש לבחור את חברת המנופים בפינצטה בכדי להבטיח כי היא תבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. 

    כאשר אתם שוכרים חברת מנופי הרמה חשוב מאוד לשים לב לרמת המקצועיות של החברה וגם למידת הזמינות שלה – ככל שתקדימו להזמין מוקדם יותר את השירותים של החברה כך תקבלו שירות מה יותר. חודשי הקיץ למשל הם עונת השיא של עולם ההובלות ובחודשים אלו יכול להיות קשה יותר למצוא חברת מנופים שתהיה זמינה להעניק לכם שירות.

    איזה בעלי מקצוע צריכים את השירותים של מנוף הרמה?

    יש מגוון רחב של בעלי מקצוע שצריכים את השירותים המקצועיים של מנוף הרמה כחלק מהשירות שהם נותנים ללקוחות שלהם. בין בעלי המקצוע שצריכים את השירות הזה ניתן לכלול:

    • נגרים
    • חברות מטבחים
    • קבלני שיפוץ
    • קבלני בניין
    • חברות רהיטים
    • אינסטלטורים
    • חשמלאים
    • חברות גינון
    • הנדי מן 

    יש כמובן עוד הרבה בעלי מקצוע שזקוקים לשירותים של מנוף הרמה מקצועי. למעשה, כל בעל מקצוע שבמסגרת השירותים שהוא נותן ללקוחות שלו צריך לשנע ציוד כבד לדירה שלהם שנמצאת בבניין דירות בקומה גבוה – יכול להיתרם על ידי שירות זה. אפילו בעלי מקצוע כמו אמנים או פסלים שרוצים לשנע יצירה שלהם בקנה מידה גדול ומשקל כבד – יכולים להפיק תועלת מכך.

    למה חשוב לשים לב כאשר אתם שוכרים שירות של מנוף הרמה לבעלי מקצוע?

    כאשר אתם שוכרים שירות של חברת מנוף הרמה – כבעלי מקצוע אתם חייבים לבדוק ש:

    • חברת המנוף מעסיקה עובדים שיש להם רישיון להפעלת מנופים.
    • החברה עובדת לפי החוק.
    • החברה עובדת עם ביטוחים מתאימים.
    • מנופי החברה יכולים לשאת את המשקל והאורך של הפריטים אותם אתם רוצים לשנע למעלה באמצעותם.

    חשוב שתציינו בפירוט את הצרכים המדויקים שלכם משירותי ההרמה של המנוף שאתם מזמינים. חשוב לציין את מידות הפריטים שאתם רוצים לעלות לגובה וגם את המשקל שלהם. 

    בימים של מזג אוויר סוער וגשום או בימים בהם יש רוחות חזקות – לא ניתן להפעיל את המנוף מבחינה בטיחותית. עבודה תחת מזג אוויר סוער יכולה לסכן גם את מפעיל המנוף וגם את העוברים ושבים ברחוב ובנוסף לכך היא עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך לסביבה או לפריטים אותם רוצים לעלות עם המנוף למעלה. בעבודה עם מנוף הזהירות חשובה מאוד ולא לוקחים סיכונים מיותרים.

    איזה פריטים ניתן להניף לגובה עם מנופי הרמה?

    ישנם דגמים רבים של מנופים כאשר ההבדל העיקרי בין הדגמים השונים הוא מידת החוזק של המנוף והמשקל שהוא יכול לשאת. ככל שהמנוף חזק יותר וגדול יותר – כך הוא יכול לשאת פריטים במשקל גבוה יותר כמו למשל קורות מתכת או קורות עץ כבדות במיוחד. 

    אם אתם בעלי מקצוע שעובדים על פרויקטים באזור גוש דן ואתם זקוקים לשירותי מנוף הרמה – פנו אלינו עוד היום. אנחנו בחברת מנופי אליהו נשמח להעניק לכם שירות בהתאמה אישית מלאה לצרכים ולאופי העובדה שלכם. לחברה שלנו ניסיון רב בביצוע כל סוגי עבודות ההרמה עם מנוף. נשמח לשתף אתכם פעולה.

    צרו עמנו קשר ונעמוד לשירותכם.

    צרו קשר לקבלת הצעה

      מאמרים נוספים

      זקוקים לשירות מנוף הרמה?

      צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

        ענקית קידום האתרים