זקוקים לשירות מנוף הרמה? לא בטוחים?

צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

    לקבלת הצעת מחיר מיידית חייגו עכשיו !

    053-676-0022  📞

     

    רוצים להזמין מנוף תוך 10 דקות ?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

     

    מנוף הרמה במרכז

    שימוש במנוף הרמה במרכז ובכלל בכל חלקי הארץ הפך להיות דרך הובלה שכיחה מאוד. באמצעות מנוף הרמה ניתן להוביל כל פריט כולל: 

    • תכולת דירה
    • פרטי ריהוט
    • מקררים ומכונות כביסה
    • פריטי יקרי ערך כמו פסנתר

    הצורך בשימוש בשירותי הובלה של מנוף הרמה במרכז עולה כאשר אנחנו עוברים מדירה בקומה גבוה ו\או לדירה אחרת בקומה גבוה בבניין דירות. 

    מה זה בעצם מנוף הרמה ולמה הוא משמש?

    מנוף הרמה הוא מנוף שניתן באמצעותו לשאת פרטים שונים כמו חפצים מסוגים שונים ופריטי ריהוט בזווית אנכית – באופן שניתן לשנע אותם לתוך דירה או משרד הנמצאים בבניין דירות גבוה. מנוף הרמה שונה ממנופים אחרים בעיקר בתכונה המאפיינת אותו והיא יכולת נשיאה של חפצים בזווית אנכית (במקום בזווית אופקית כמו רוב סוגי המנופים). 

    הובלה על ידי מנוף הרמה מאפשרת לתהליך ההובלה להיות יעיל ומהיר יותר והיא מייתרת את הצורך להשתמש במעלית או במדרגות של הבניין. בשביל שתכולת ההובלה תגיע ליעד שלה בבניין. הובלה באמצעות מנוף מסוג זה נחשבת לבטוחה במיוחד והסיכון שיגרם נזק לחפצים שמובילים באמצעותו הוא קטן יותר משמעותית מאשר סוגי הובלות אחרות.

    מה המאפיינים הייחודים של מנוף הרמה?

    מנוף הרמה הוא סוג מנוף ייחודי שיש לו מאפיינים ייחודיים. המטרה של שימוש במנוף זה היא הרמה קלה של חפצים שונים לגובה רב מאוד ובזווית אנכית. מנוף הרמה לרוב, יהיה בנוי כך שתהיה לו זרוע ארוכה שנין לפתוח אותה כלפי מעלה בהתאם לגובה אליו רוצים להוביל את החפץ. לזרוע זה מחובר מדף נשיאה מיוחד אותו ניתן להניע כלפי מטה ומעלה בהתאם לצורך של ההובלה. על גבי מדף זה ניתן להניח את מה שאנחנו רוצים להוביל – ועל ידי שימוש קל בשלט רחוק ניתן להוריד ולעלות את המנוף, כאשר גם למטה במדרכה וגם למעלה בדירה אליה מובילים את החפצים נמצא מוביל שמעמיס ופורק את החפף המובל מהמנוף. חשוב שתדעו שקיימים 2 סוגים עיקריים של מנופי הרמה:

    1. מנוף הרמה המחובר ומהווה חלק אינטגרלי ממשאית הובלה.
    2. מנוף הרמה נייד ועצמאי שאיננו מחובר לכלים אחרים.

    לפני שאתם שוכרים את השירות של חברת מנופי הרמה שמתמחה בהובלות חשוב שתשימו לב האם החברה עובדת עם רישיונות מתאימים. יש צורך שלמפעיל המנוף יהיה רישיון המעיד על כך שהוא רשאי לתפעל את המנוף.

    לפי מה נקבע מחיר ההובלה עם מנוף במרכז?

    מחיר ההובלה עם מנוף במרכז נקבע לפי מספר מאפיינים שונים:

    • האם ההובלה היא בין עירונית או פנים עירונית.
    • כמות ומשקל החפצים אותו רוצים להוביל.
    • גובה הקומה ממנה מובילים וגבוה של הקומה אליה מובילים.

    ככל שתרצו להוביל יותר חפצים במרחק גדול יותר ומקומה או\ו לקומה גבוה יותר כך מחיר ההובלה עם המנוף יהיה יקר יותר בהתאם.

    שאלות שחשוב לשאול את חברת ההובלות לפני ששוכרים את השירותים שלה

    לפני שאתם שוכרים את השירותים של חברת הובלות המתמחה בהובלה עם מנוף הרמה חשוב שתשאלו אותה מה מידת הזמינות שלה לביצוע ההובלה בשבילכם. חשוב וכדאי גם לתאר בפני החברה מה אתם רוצים להוביל ומה המשקל והמידות של מה שאתם רוצים להוביל – לא בטוח שלחברה יש את המנופים המתאימים לנשיאה של מה שאתם רוצים להוביל, במיוחד אם המשקל שלהם גבוה מאוד או חריג. דבר נוסף, שחשוב מאוד לשאול את חברת ההובלות לגביו הוא האם יש לחברה ביטוח לחפצים שהיא מובילה וגם לצוות העובדים שלה.

     

    צרו קשר לקבלת הצעה

      שירותים שלנו נוספים

      זקוקים לשירות מנוף הרמה?

      צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

        ענקית קידום האתרים