זקוקים לשירות מנוף הרמה? לא בטוחים?

צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

    לקבלת הצעת מחיר מיידית חייגו עכשיו !

    053-676-0022  📞

     

    רוצים להזמין מנוף תוך 10 דקות ?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

     

    כיצד לבחור מנוף להובלה?

    כיום מרבית האנשים בישראל גרים בגורדי שחקים ולכך יש השפעה עצומה על שוק ההובלות. פעמים רבות בהובלה בגובה אי אפשר להוריד את הרכוש במעלית ולכן אין ברירה אלא להזמין שירותי מנוף בכדי להוביל את הרכוש. כמובן שאנו צריכים לבחור את חברת המנופים הטובה בשוק וזאת בכדי להבטיח כי ההובלה תתבצע על הצד הטוב ביותר וללא תקלות או בעיות. רק כך נבטיח כי הרכוש שלנו יהיה בטוח. על רקע זה עולה השאלה כיצד לבחור מנוף להובלה?

    אם כן כאשר אתם באים לבחור מנוף להובלה אתם צריכים לבחון את הגודל שלו וזאת בכדי להבין אם הוא יוכל להניף את הרכוש שלכם. אנו מציעים לכם גם לבחון את העלויות של המנוף בכדי לדעת כמה תשלמו עליו. שימו לב, לא פחות מהמנוף עצמו זה השאלה מי מפעיל אותו וזאת מכיוון שהמון תלוי במפעיל ולכן אנו מציעים לכם לברר פרטים גם על המפעיל של המנוף. 

    מהם כללי הבטיחות לעבודה עם מנוף?

    יש כללי בטיחות ברורים לעבודה עם מנוף:

    1. חשוב שלמפעיל המנוף יהיה רישיון מתאים להפעלת מנוף.
    2. חברת המנופים חייבת להיות חברה שיש לה ביטוחים מתאימים, קודם כל לעובדים שהיא מעסיקה ואחר כך לעוברים ושבים ברחוב ולתכולה אותה הם מובילים.
    3. בעת רוחות חזקות, מזג אוויר סוער או גשום מאוד – לא מומלץ לעבוד עם מנוף שהיציבות ושיווי המשקל שלו יכולים להיות מושפעים לרעה מתנאי מזג האוויר האלו.

    חוץ מכללי בטיחות אלו יש עוד הרבה כללים כמובן שהם בסייסים לעבודה עם מנוף. אחד מכללים אלו שבשביל להפעיל מנוף יש צורך באישור של משרד העבודה וגם של מכבי האש. הקפדה יתרה על כללי הבטיחות תוכל להבטיח עד כמה שניתן שהאנשים שנמצאים בסביבה בזמן ההובלה וגם הרכוש שלכם יהיו בטוחים ומוגנים.

    האם כל מנוף להובלה יכול לשאת כל תכולה?

    לא כל מנוף להובלה יכול לשאת כל משקל. יש מנופים שיכולים לשאת 20 טון בכל הובלה, בעוד מנופים אחרים יכולים לשאת מעל ל-50 או אפילו 100 טון. כאשר אתם שוכרים חברת מנופים, חשוב שתציינו לה באופן ברור איזה סוג תכולה אתם רוצים להעביר. הובלת תכולה של חומרי בניין שונה במהות שלה מהובלה של תכולת בית כמו מקרר, ספות וכדומה… . אחד הדברים שהכי חשוב להיות זהירים בהובלה שלו באמצעות מנוף הוא פסנתר, שכל תזוזה לא נכונה שלו יכולה לגרום לו לנזק.

    איזה שאלות כדאי לכם לשאול את חברה המספקת שירותים של מנוף להובלה לפני שאתם שוכרים אותה?

    לא כולנו רגילים או יש לנו ניסיון קודם בעבודה מול חברה שמספקת שירותי מנוף להובלה. כאשר אתם יוצרים את הקשר הראשונים עם החברה, כדאי לכם לשאול אותה:

    • מה אזור הפעילות שלה בארץ?
    • תתארו לחברה מה בדיוק אתם רוצים להוביל (ומה המשקל של זה) – בשביל שהחברה תדע לומר לכם האם יש לה ציוד מתאים לכך.
    • תתארו לחברה מה הגובה אליו אתם רוצים להוביל את התכולה, למנופים שונים יש גובה שונה אליו הם יכולים להוביל תכולה. יש מנופים שיכולים להוביל לגובה של 21 קומות בעוד מנופים אחרים יכולים להוביל לגובה של 30 קומות ואף גבוה מכך.
    • תוודאו שלחברה יש ביטוחים ורישיונות מתאימים.

    למה כדאי לכם לבחור בשירות של חברת מנופי אליהו?

    החברה שלנו, חברת מנופי אליהו מספקת שירות בכל אזור גוש דן והמרכז. איכות השירותים של החברה שלנו היא ברמה המקצועית הגבוה ביותר. אנחנו שמים את נושא הבטיחות והעבודה לפי חוק לפני הכול ומקפידים הקפדה יתרה לעבוד באופן בטיחותי.

    צרו קשר לקבלת הצעה

      מאמרים נוספים

      זקוקים לשירות מנוף הרמה?

      צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

        ענקית קידום האתרים