זקוקים לשירות מנוף הרמה? לא בטוחים?

צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

    לקבלת הצעת מחיר מיידית חייגו עכשיו !

    053-676-0022  📞

     

    רוצים להזמין מנוף תוך 10 דקות ?

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

     

    כיצד לבחור חברה לעבודות מנוף?

    מדריך קצר בנושא – כיצד לבחור חברה לעבודות מנוף?

    כאשר אנו פונים אל בעת שירות אנו נרצה להבטיח כי הוא יהיה הטוב ביותר שיש וזאת בכדי להבטיח כי הוא יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. זה נכון גם כאשר אנו פונים אל חברה לעבודות מנוף כאשר כאן עולה השאלה כיצד לבחור חברה לעבודות מנוף? אם כן כאשר אתם באים לבחור חברת מנופים כדאי לכם קודם כל לברר איזה מנוף יש לה וזאת בכדי להבין האם המנוף יכול לעשות את העבודה.

    כדאי לכם לבחון לאיזה גובה המנוף יכול להגיע וכמה משקל הוא יכול לסחוב. כדאי לכם לתאר לחברת המנופים מה היא צריכה להרים ולהוריד וכך להבין האם היא יכולה לעשות זאת או לא. לצד זאת, כדאי לכם לברר גם מה העלות של המנוף ושל השירות שתקבלו וכך להבין האם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם. לבסוף, בררו מה הפניות של החברה בכדי להבטיח כי היא תוכל להגיע בזמן הנוח לכם.

    איזה שאלות חשוב לשאול את חברת המנופים לפני ששוכרים את השירותים שלה?

    לפני שאתם שוכרים את השירות של חברת מנופים מסוימת חשוב שתקבלו מענה על השאלות הבאות:

    • האם החברה מעסיקה עובדים מורשים?
    • האם החברה עובדת עם ביטוח תכולה וביטוח לעובדים שלה?
    • כמה ההובלה עולה ובמה המחיר תלוי?
    • מה אזור השירות של החברה
    • האם החברה מבצעת הובלות לאנשים פרטיים או רק לחברות?
    • מה מידת הזמינות של החברה בשביל לבצע עבורכם את ההובלה עם המנוף?
    • עד איזה גבוה המנופים של החברה מגיעים?
    • מה הוא המשקל הכי כבד שהמנופים בחברה מסוגלים לשאת?

    התשובות לשאלות אלו יוכל לספק לכם באופן ברור את התשובה האם חברת המנופים שיצרתם מולה קשר מתאימה בשביל השירות שאתם מחפשים או לא. כך תוכלו לחסוך לכם הרבה זמן על חיפוש לא יעיל של חברת מנופים.

    מהו הדבר הכי חשוב בעבודה עם מנוף?

    הדבר הכי חשוב בעבודות מנוף זה הנושא של בטיחות. כאשר אתם פונים אל חברת מנופים וודאו כי היא עובדת בצורה הבטוחה ביותר שיש וזאת בכדי שלא תהיינה תאונות או בעיות. כך תוכלו לשמור על הרכוש שלכם, על בטיחותכם ועל בטיחות העובדים של חברת המנופים וזה דבר משמעותי ביותר. שאי אפשר לזלזל בו.

    איזה מאפיינים חשוב שיהיו לחברת מנופים מקצועית?

    חברת מנופים מקצועית היא חברה ששמה את נושא הבטיחות בראש סדר העניינים שלה. חברה זו תעסיק אך ורק מפעלים מורשים להפעלת מנופים ותוודא שהם אמינים ומקצועיים ושיש להם ניסיון קודם בתפעול של מנוף.

    חשוב להבדיל בין הובלה במנוף של תכולת בית פרטי או משרד ובין הובלה במנוף של חומרי בניין לשיפוץ בתים או בנייה מבנים. הובלה של תכולת בית לרוב, תהיה קלה יותר מאשר הובלה של חומרי בניין כי חומרי הבניין הם כבדים יותר מרוב החפצים שיש לאנשים בבית, אם אתם מעוניינים להוביל באמצעות מנוף פריט יקר ערך וכבד מאוד כמו למשל פסנתר עתיק או שידה יקרה אז אחת כמה וכמה חשוב מאוד שתבחרו לעשות זאת עם חברה מנוסה.

    בסופו של דבר, השאלה כיצד לבחור חברה לעבודות מנוף? היא שאלה שלא לומדים את התשובה שלה בבית ספר, אלא בניסיון חיים מעשי. חשוב לתאר לצוות החברה את הצרכים המדויקים שבגללם את צרכים את ההובלה ולוודא שהחברה תוכל להתחייב למלא אותם באופן הטוב והבטיחותי ביותר. 

    אם עייפתם מחברות מנופים שמבטיחות ולא מקיימות פנו אל החברה שלנו, חברת מנופי אליהו עוד היום ונשמח להעניק לכם שירות מלא לצרכים שלכם.

    צרו קשר לקבלת הצעה

      מאמרים נוספים

      זקוקים לשירות מנוף הרמה?

      צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

        ענקית קידום האתרים